SVDHZ 3? Ik durf!!!!

Een dikke maand geleden gingen wij op uitstap naar "de Vlaanders" voor de boeken launch van Stof Voor Durf -Het-Zelvers 3. Ik moet zeggen dat deze derde, gouden, versie echt een pareltje is. Ik kan, behalve het breiwerk want ik kan niet breien (geen geduld, veel te brut en niet genoeg concentratie om steken te tellen), geen enkel projectje uit dit boek uitsluiten. Ik wil ze echt allemaal maken hihi.

Zoals B. eerder al zei mochten we ook rond dezelfde tijd eens een kijkje nemen op de webshop van Studio Sanne en daar kwam ik dit stoere, toch grappige stofje tegen van Poppy.

Wat maak je nu met zo'n "hondig" stofje?

Omdat ik direct in de SVDHZ 3 wou duiken besloot ik voor de coole T-shirt uit het midi- hoofdstuk te gaan. Deze T-shirt staat snel in elkaar en het boek doet dus wat het belooft: snel resultaat ☺.





Nu moet het toch wel lukken dat vrienden van ons een hondje hebben net zoals dat van de stof.... Jullie voelen hem al komen he?!

Ziehier het perfecte model om deze T-shirt te helpen showen ...





PS: Nog een zeer dikke merci aan Sanne voor het geweldige stofje.
















Stof:  Oeko-Tex "Dogs World" van Poppy, van Studio Sanne
Patroon: Midi T-shirt uit Stof voor Durf-het-zelvers 3 van Griet De Smedt en Annick Verschueren
Model: Silla de mega coole hond 😎

Reacties

Populaire posts